2013年11月3日 星期日

ETtoday 新聞雲: 成龍無替身神話宣告破功! 親口證實:希望大家原諒我

ETtoday 新聞雲
ETtoday.net 線上提供即時新聞,包括政治、財經、社會及國際要聞,以及生活、消費、寵物、新奇、娛樂、運動、旅遊資訊和相關新聞報導。 
The Next Generation in Online Meetings

GoTo Webinar is a new, affordable, do-it-yourself Web event service that doesn't require a consultant. Get $10 off after your complimentary trial.
From our sponsors
成龍無替身神話宣告破功! 親口證實:希望大家原諒我
Nov 4th 2013, 02:05

成龍無替身神話宣告破功! 親口證實:希望大家原諒我
武打天王成龍之前在新作《警察故事2013》的北京發布會上,不斷做出語出驚人的發言,才破天荒主動在公開場合談起與吳綺莉所生的私生女「小龍女」,最近又傳出向來號稱不用替身的他當天也坦言:「以後我用替身,希望大家原諒我。」同時自豪宣稱,現在的一切都是靠自己拍戲跳海、跳樓「拚命」換來的。 《詳全文...》

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言